25 Haziran 2011 Cumartesi

1 Aylık Samsung Genoa Deneyimleri

Samsung Genoa telefonu kullanmaya başlayalı neredeyse 1 ay olmuş.karşıma alıp bir değerlendirme yapmamın yararlı olacağına inanıyorum.
Dokunmatik telefona alışmanın zaman aldığı bilinen bir şey, ilk zamanlarda mesaj atmak açıkçası çok zor geliyordu fakat şu anda gayet hızlı mesaj yazabiliyorum. Bunun yanında telefonlara has kısayollar olduğu için bazen çok sinir olabilirsiniz tabi bu sadece alışkanlık meselesi. Telefonun ekranı dokunmaya duyarlı olduğu için bazı model telefonlardaki gibi tırnaklarınızı kullanamıyorsunuz. (Telefonu incelemek isteyen arkadaşlarımdan tecrübe)
Telefonu pek fazla video ve ya fotoğraf için kullanmak aklıma gelmiyor ama özellikle çektiğim iki tane fotoğrafı paylaşıp kafanızdaki soru işaretlerini gidermek iyi olacaktır. [1][2]
Müzik konusunda pişman olmayacağınızı daha öncede söylemiştim, radyo dinleyen biri değilim ama denemek için dinledim ve normal radyo gibi işte. (: Frekansları arada gidip geliyor ama bunun nedeni telefon mu yoksa başka bir şey mi bilmiyorum.
Şarj konusunda da tatmin oldum. Uzun uzun radyo+mp3 dinleyerek 2 gün çok rahat dayanıyor. Çok müzik dinleyen biri değilseniz eğer o zaman 3-4 gün dayanır.
Telefonun hafif ve inceliğinden söz etmiştim hatta ilk günden yere düşürdüm ve bir sorun çıkmadı. Ayıptır söylemesi 1-2 defa da yürürken cebimden çıkaracağım sırada gayet sert betona düştü fakat hiç bir şey olmadı. Hatta önceki telefonum düştükten sonra kapanıp açılıyordu ama bunda hiç bir şey olmadı ve umarım olmaz. Yani, rahatlıkla duvara fırlatabilirsiniz! (:
Telefon için Avea internet paketi alacaktım fakat telefonun internet ayarlarını yapmak için Avea sayfasına girdiğim zaman telefonun modelini bulamadım. Bu yüzden de internet paketi alamıyorum. Reklamlarında sosyal ağları ön plana çıkardıkları halde böyle bir hatanın olması (Avea ve ya Samsung tarafında) gerçekten hoş bir durum olmamış. Umarım bu sayede görür ve hızlıca el atarlar!
Telefonda internet sorunum dışında yaşadığım bir diğer sorun ise şu, telefonun ana menüsü dışında yan tarafta aşağı-yukarı hareket edebilen bir hızlı menüsü vardı. Nasıl oldu bilmiyorum ama telefonu karıştırırken menüyü yukarı kaydırdım gidiş o gidiş! (: O zamandan beridir o menüye ulaşamıyorum. Çok komik bir durum. Telefonda bu konuda bir açık bulunabilir ve ya benim bilmediğim bir durum var ortada. Fırsat bulursam Samsung garantisine uğrayıp sorunu çözmeye çalışacağım.
Şu anda durum böyle. Telefona alışmak çok zor olmuyor. Tuşlu telefonlara göre daha yavaş kalıyorsunuz mutlaka ama bu da işin eksi yanı diyelim. Bunun dışında da pek bir şey ile karşılaşacağımı sanmıyorum. Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir.
Keyifli bloglamalar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sessiz Kalma Sende Yorum Yap !