27 Haziran 2011 Pazartesi

Artık Bumerang ile para kazanın!

Az önce gelen bir maili gördüm. Cok beğendim. Öncelikle size tanıtayım. Bumerang cok güzel bir sistem. Bumerang sayesinde sitenize yazdığınız yazıları hurriyet.com ‘da ve yayın yapan tüm sitelerde otomatik gösterebilirsiniz…Sitenize ekleyeceğiniz sadece 1 şablon ile sitenizde kaliteli okuyucular bulabilirsiniz. Ayrıca yeni sistemde gelen maili sizinle paylaşmak istedim. Cok yakında para da kazanabiliyoruz. Bunu yakında.. olarak yazıp yolladılar.Bu güne kadar gördüğüm en güzel hit kazanma sitesi. Bunu da ekleyeyim : )
Ayrıca bumerang ekibi bu maili yolladılar.
Peki, bu nasıl olacak?
Detayları önümüzdeki günlerde sizlere duyurulacak olan sistemde hem ziyaretçilerinizin ilgisini çekecek türden içerikler yayınlayacak, hem de bu sayede gelir elde edeceksiniz.
Sistemin sizi en iyi şekilde tanıması, sitenizin / blogunuzun performansını en iyi şekilde anlayabilmesi için test kampanyalarına mutlaka katılın. Bu katılımlar ilerleyen süreçte kazanç performansınızı da olumlu etkileyecektir. Bu süreçte vakit kaybetmeden yapmanız gerekenler:
1. Sitenizde bir Bumerang şablonu bulunmuyorsa, ekleyin.
2. Site bilgilerinizde değişiklik varsa güncelleyin.
İlginiz için teşekkürler,
Bumerang Ekibi
Ben heyecanla bekliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sessiz Kalma Sende Yorum Yap !