25 Haziran 2011 Cumartesi

Bilgisayarınızda Android deneyin


Google’ın cep telefonarı ve tablet pc ler için Linux çekirdeği ile geliştirdiği mobil işletim sistemi Andorid’ibilgisayarınızda deneyebilir kullanabilirsinizBilgisayarınız’a bir sanal bilgisayar kurmanız bunun için yeterli.
androids
Ben bu tür değişik testler için genellikle Ubuntu kullanıyorum çünkü Ubuntu yazılım kaynaklarında istediğim hemen hemen her şey ücretsiz ve çok iyi çalışıyor, Ubuntu da veya Windows da VirtualBox programı kurun, daha sonra [OVFAppliances.com]-Android-2.6.29.OVF-VMDK dosyasını torrentten veya gücendiğiniz bir yerden indirin ve yeni VirtualBox’un OVF içeri aktarma işlemi ile Andorid 2.6 işletim sistemini sanal bilgisaayr olarak içeri aktarın, ufak birkaç ince ayarla gayet hızlı kullanabilirsiniz.
Ben biraz video çektim kullanırken Youtube’a da yükledim izleyebilirsiniz.
Andorid 3 te güzel gözüküyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sessiz Kalma Sende Yorum Yap !